Egyetlen életem se

Meghalni nem tűnt ijesztőnek. Vonzónak tűnt. 

Kicsi koromból emlékszem erre a halálvágyra. (Sose hívtam annak, míg rá nem jöttem, ennek ez a neve. Menny utáni vágyódás. A faszt. Azt tanultam és hittem, nem jó, nem tökéletes ez az élet, az istentelen világban, jobb lesz meghalni.)

A világ amúgyis a Sátán hatalma alatt van, hiszen ő mutatta körbe Jézusnak a 40 napos sivatagi elvonulása végén az egész Földet, mondván: "Neked adom mindezt a hatalmat és dicsőséget, mert nekem adatott, és annak adom, akinek akarom. Ha tehát leborulsz előttem, tiéd lesz mindez."

Jézus ugye nem fogadta el, tehát maradt a Sátánnál.

Ezt én kb.8 éves korom óta tudom. Most még nem 8 éves a lányom, szóval nem tudom, mit fog akkor megérteni a világból, de majdnem 14 évig tanítottam 8 éves gyerekeket ahhoz, hogy tudjam, nekik ez korai. 

Korai volt arról gondolkozni és énekelni, hogy 

"Fenn a mennyben az Úr minden győztesnek ád,
aki Krisztussal járt, s benne hitt:
aranyból koronát, fehér égi ruhát,
s hárfa húrjait pengetheti.
Refrén:
Igen ott minden kész, igen ott minden kész.
Minden győztesnek jár örök rész.
Boldog véghetetlen öröm vár odafenn,
Jézusért én is elnyerhetem."

Ez volt egész alsóban a kedvenc énekem. Amikor a vasárnapi iskolában éneket lehetet kérni, mindig ezt kértem. 

Mert vágytam, hogy meghaljak és a mennyben jó legyen. Mert hosszúnak tűnt az a 80 év, onnan a 8 meg 10 éves kis fejemből, tudva hogy semmi nem lesz olyan jó itt a Földön, mint amikor már meghalunk és a mennyben leszünk.

Ez a halálvágy az egyik veszélyforrása a keresztény nevelésnek. Ezért vagyok kiakadva, hogy az országban az állami iskolákat átveszik az egyházak. Ezért nem akarom, hogy állam és egyház újra összenőjön. Mert én beleszülettem egy gondolkodásba, és nem volt lehetőségem választani, mert minden ami nem ebben a buborékban volt, az sátáni befolyás alatt volt, és mert felnőttként minden exfanatikus szektahívő naplója ismerősnek tűnik. Ezért nagyon fontos tanulni, hogy az ember választhasson. Választhat hitet. De tudást nem tud választani, azt gyerekként befogadni tud. 

És ha világi vezetők elítélik a Koránt tanuló muszlim gyerekek fanatizmusát, mert radikalizáló hatásától tartanak, miért hiszik, hogy az iskolai hitórákon Bibliát tanulmányozó lányok és fiúk jobb tanítást kapnak? Vajon a keresztény menny békéjét vágyni nap nap után kívánatos de az iszlám menny a 72 szűzzel az nem?  

És mivel az életet harcnak és szenvedésnek írták le a felnőttek, mely után elnyerjük az örök élet koronáját és béke lesz és Isten közelsége, megtértem és vártam a halál utáni életemet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabadság, szerelem

Bűntudattal

Rend, jóság